L’Esguard, sccl

Consulta els menjadors escolars i casals disponibles per a fer pràctiques!

L’Esguard neix de la il·lusió de vuit persones per crear un projecte educatiu propi. Recolzades per les famílies de l’Escola Lavínia, a les Corts, van decidir constituir-se com a cooperativa després d’haver treballat plegades fent de monitores i/o coordinadores de lleure durant anys, havent compartit també espais en el món del lleure associatiu.

Volen transformar la societat des de l’àmbit educatiu, acompanyant els infants i joves perquè esdevinguin lliures. També treballen per dignificar l’espai laboral, posant les persones al centre i donant valor a l’educació en el lleure i  reivindicant la importància que té aquesta en la nostra societat.

Creuen que la millor manera de fer-ho, no només és fer un bon treball a les escoles per garantir que els serveis que ofereixin siguin de qualitat, sinó també proporcionar formacions per a totes les seves treballadores i creant espais de reflexió i debat per a tota la comunitat educativa. No entenen l’educació sense un treball en xarxa amb les entitats que, com elles, comparteixin els mateixos objectius, fent que es pugui cooperar pel bé comú.

Consulta les llistes de Menjadors Escolars, Casals d’estiu i Colònies d’estiu.

Tauler anuncis
Doble via
Vols fer les pràctiques en algun dels menjadors escolars de Doble via Cooperativa?