Doble via

Vols fer les pràctiques en algun dels menjadors escolars de Doble via Cooperativa?

Doble Via és una empresa cooperativa d’iniciativa social integrada per persones compromeses amb la innovació i la qualitat, que prestem serveis professionals d’atenció a les persones en l’àmbit socioeducatiu i cultural des de l’any 1999.

L’espai del migdia s’ha de valorar com un temps de descans, lliure, alternatiu, participatiu, autònom i educatiu, respectant sempre la necessitat dels infants d’esbarjo i de trencament amb les activitats lectives i li cal una atenció específica. Dissenyem programes, activitats i tallers específics i no formals per donar-hi cobertura.

Escoles de Barcelona: Escola Rius i Taulet de Gràcia, Escola Montseny de Gràcia, Escola Turó del Cargol de Gràcia.

Escoles de la província de Barcelona: Escola la Sínia de Molins de Rei, Escola l’Alzina de Molins de Rei, Institut Escola Les Vinyes de Castellbisbal, Escola Marta Mata de Barberà del Vallès, Institut Arnau Cadell de Sant Cugat del Vallès.

Podeu fer la vostra demanda a: miriam.baeza@doblevia.coop

Tauler anuncis