Treballem en xarxa

No entenem la nostra tasca sense contarm amb la col·laboració amb altres organitzacions amb qui compartim objectius i maneres de fer. A la vegada que formar part de xarxes i espais de coordinació dona sentit i enforteix el nostre projecte.
És per això que col·laborem amb entitats i participem de xarxes en els nostres àmbits d’actuació: educació, economia social i solidària i justícia global.
També col·laborem amb organitzacions de diferents punts del territori desenvolupant formació i projectes.

Educació

L’Esguard

Volem transformar la societat des de l’àmbit educatiu, acompanyant els infants i joves perquè esdevinguin lliures. Treballem per dignificar l’espai laboral, posant les persones al centre i donant valor a l’educació en el lleure i reivindicant la importància que té aquesta en la nostra societat.

Escoltes Catalans

Escoltes Catalans som una entitat educativa formada per joves que, de manera voluntària, eduquem i formem persones actives, sinceres i compromeses amb l’objectiu de millorar el món en què vivim.

DobleVia

necessitats i Cooperativa de serveis socioeducatius.Menjasa és un projecte d’interccoperació entre les Cooperatives Doble Via SCCL i l’Esguard SCCL.

Associació de mestres Rosa Sensat

Associació catalana de mestres i educadors que cerquen la qualitat de l’ensenyament i de l’educació en general..

Economia solidària

Xarxa d’Economia Solidària (XES):

La Xarxa d’Economia Solidària (XES) és una organització formada per més de 400 sòcies. Defensa un sistema econòmic respectuós amb les persones, el medi ambient i els territoris que funciona sota criteris democràtics, d’horitzontalitat, transparència, equitat i participació.

LabCoop

El Labcoop és una cooperativa de segon grau i sense ànim de lucre dedicada a impulsar projectes d’emprenedoria social cooperativa, és a dir, projectes que volen transformar la realitat social, econòmica, política, cultural i ambiental.

Coòpolis

Coòpolis, l’Ateneu Cooperatiu de Barcelona és un dispositiu de foment i promoció de l’Economia Social i Solidària a la ciutat de Barcelona.

Educoop

Som una plataforma educativa impulsada per persones i organitzacions vinculades al món associatiu, cooperatiu i comunitari. d’economia social i solidària impulsat per Trama sccl. En aquest i altres projectes estem enxarxats amb l’Esberla, Eduxarxa.

Justícia Global

Creart

Creart és una organització no governamental, laica, independent i sense ànim de lucre que treballa per millorar la qualitat de l’educació dels nens i nenes, i les seves condicions de vida, utilitzant l’art com a eina de transformació social.

Assemblea de Cooperació per la Pau

ACPP és una ONGD sense ànim de lucre, laica, independent i defensora dels valors democràtics des d’una opció de justícia social i econòmica

LaFede.cat – Organitzacions per la justícia global

Lafede.cat treballa activament per aconseguir la justícia global i l’eradicació de les desigualtats a tot arreu, a d’altres llocs del món i a casa nostra, mitjançant la cooperació al desenvolupament, la defensa i promoció dels drets humans i el foment de la pau.

Territori

Combinats

Cooperativa sense ànim de lucre que desenvolupa projectes de l’àmbit social, d’entreteniment i cultural a Tarragona.