Què fas aquest estiu? Cursos de lleure a l’Escola Lliure el Sol!

No et direm quins plans fer aquest estiu, però si vols aprofitar-ho per formar-te i fer un curs de monitora de lleure o directora de lleure des de l’Escola Lliure el Sol, tenim propostes per a tu!

I, per què fer-ho amb l’Escola Lliure el Sol?

Som una cooperativa de serveis de formació amb més de 30 anys d’història vinculada a l’educació popular i l’economia social i solidària. Per descomptat, formem des dels valors que defensem (entre d’altres, feminismes, associacionisme, cooperativisme, compromís i justícia global), oferint una formació vivencial, oberta i propera, amb metodologies actives i transformadores.

Posem a l’alumnat al centre, perquè el nostre objectiu és que aprofundiu en el món de l’educació en el lleure des d’una mirada crítica, enfortint-ne el lliurepensament i el vostre compromís social. I, sense dubte, una de les parts més importants de l’Escola Lliure el Sol és el nostre claustre: comptem amb un professorat expert que participa i s’implica en l’entorn alhora que ho promou la formació.

Què Oferim?

La nostra oferta formativa per aquest estiu 2024 és tant extensa com diversa: cursos de Premonitora de Lleure, Monitora de Lleure o Directora de Lleure, i, fins i tot, un curs de residencial, per si t’engresca la idea de formar-te mentre vius una experiència formativa única a un entorn natural inigualable (trobaràs tota la informació aquí).

Tens diverses dates: al juny, al juliol, a l’agost o al setembre, tu esculls!

CURS PREMONITORATGE

CURS MONITORATGE EN EL LLEURE

CURS DIRECCIÓ EN EL LLEURE

Inscripcions Obertes

Si el que has llegit et remou, és que som la teva escola de formació!  Així que et convidem a fer una ullada a tots els nostres cursos de lleure a Barcelona. T’hi esperem!