Talleristes per extraescolars

La cooperativa +Educació busca equip per un projecte d’extraescolars a Barcelona

Aquest curs 2022-23 +Educació comencen un nou projecte d’extraescolars a Barcelona. Es tracta d’un programa socioeducatiu dirigit a l’alumnat de primària i secundària de la ciutat. Aquest projecte tractarà de crear un espai d’aprenentatge positiu, cuidat, de gaudi i motivador, a partir de la dinamització d’activitats de tarda (extraescolars) artístiques i científico-tècniques i mitjançant metodologies dinàmiques i vivencials que permetin als infants viure experiències enriquidores. Dinamitzaran tallers a centres educatius, biblioteques, centres cívics i altres espais dels barris de Bon Pastor, la Trinitat Vella i el Besòs i Maresme.

Altres ofertes
Borsa de treball a Incoop
La cooperativa Incoop obre un formulari per a monitor/es i director/es de lleure que vulguin treballar als seus serveis socio-educatius i activitats de lleure.