CONVOCATÒRIA PER ENTRAR A FORMAR PART DEL CLAUSTRE

Obrim un procés de selecció per incorporar persones al claustre de l’Escola que puguin impartir formacions de la nostra programació.

El claustre de l’Escola funciona com una borsa amb la qual comptem per anar organitzant tota la formació que fem (cursos d’educació en el lleure, càpsules formatives, monogràfics i acompanyaments). La incorporació al claustre, més enllà de la selecció, implica participar d’una formació de formadores inicial (curs Anselm Clavé Acollida) detallada més avall.

L’Escola Lliure el Sol

L’Escola Lliure El Sol és un projecte que té per objectiu fer formació a persones vinculades a l’associacionisme, el món educatiu i l’economia social i solidària (ESS) des d’una perspectiva de compromís i qualitat. El compromís del claustre és amb el projecte formatiu de l’Escola. Les formadores tenen el dret i deure de participar dels diferents espais de trobada del claustre.

Oferim

• Comptar amb les persones seleccionades per cobrir les demandes de formació que gestionem.
  • Gaudir de la llibertat de càtedra.
  • Retribució segons les Taules Retributives aprovades per l’assemblea de la cooperativa: entre 18 i 30€/h en funció de la tipologia de formació.
  • Rebre el suport tècnic i pedagògic necessari.
  • Rebre formació permanent en el marc del Programa Anselm Clavé que permeti millorar la tasca formativa.
  • Participar a les trobades de Claustre i altres espais de participació.
  • Rebre informació sobre l’activitat de l’Escola i del pla de formació.
  • Possibilitat de presentar candidatura a convocatòries internes per assumir cursos específics de formació.
  • Possibilitat d’esdevenir soci/a col·laborador/a de la cooperativa a partir d’e portar d’un any com a membre del claustre.

Funcions

• Desenvolupar la tasca de formador/a en coherència al que expressa a l’ideari de l’entitat.
  • Participar a les trobades de Claustre (trimestrals).
  • Impartir la formació en els cursos acordats, d’acord amb les pròpies possibilitats.
  • Exercir la tasca formativa d’acord amb els criteris de responsabilitat i l’estil de docència establerts.
  • Mostrar disposició a formar-se i contribuir a la difusió de coneixement a l’Escola.

Requisits

• Tenir coneixement i experiència en el món de la formació en els àmbits sobre els quals fem formació. Veure catàleg.
  • Per formar part del Claustre no hi ha cap requisit en relació a la situació laboral: es pot compaginar amb altres contractes de treball, es pot estar donat d’alta del règim d’autònoms o estar en situació d’atur.

Es valorarà

• Experiència en una de les entitats sòcies de serveis de la cooperativa (Esplais Catalans, Acció Escolta de Catalunya, Casals de Joves de Catalunya, Fundació Ferrer i Guàrdia, Incoop).
  • Formar part o haver format part d’una entitat vinculada al món de l’associacionisme o de l’economia social i solidària.
  • Tenir coneixements/experiència i poder fer formacions sobre algun dels següents àmbits temàtics: Feminismes, Economia social i solidària, Equips, Participació.
  • Tenir disponibilitat per desplaçar-se pel territori i disposar de vehicle propi.

Programa Anselm Clavé Acollida

Curs de formació inicial de formadors/es que s’incorporem al claustre de l’Escola Lliure el Sol.

Durada: 22h

• Sessions de formació en format presencial, en línia síncron i en línia asíncron (15h)
  • Observació d’una sessió formativa impartida per una formadora del claustre (4h)
  • Elaboració d’una proposta de formació – treball autònom (3h)

Dates:

• 18 de novembre de 17:30 a 19:30 en línia síncron
  • 20 i 25 de novembre de 17:30 a 20h presencial a l’Escola Lliure el Sol (Avinguda de les Drassanes 3, Barcelona)
  • Observació d’una sessió – a concretar en funció de la sessió escollida.
  • 15 de gener de 17:30 a 19:30 en línia síncron

Les persones interessades han d’omplir el següent formulari, adjuntant el currículum actualitzat, fins al dia 15 d’octubre, inclòs.

Envia el teu CV aquí.

Altres ofertes
Borsa de treball a Incoop
La cooperativa Incoop obre un formulari per a monitor/es i director/es de lleure que vulguin treballar als seus serveis socio-educatius i activitats de lleure.