Novetats a l’equip tècnic

L’equip creix i canvia

En els darrers mesos hi ha hagut molts canvis a l’equip tècnic, la incorporació de la plaça de comunicació, el relleu en la coordinació pedagògica i la incorporació temporal de dues places més, l’una com a suport administratiu i l’altra com a suport pedagògic, a més de personal en pràctiques que acaba de complementar un equip cada cop més gran.

Com moltes de vosaltres ja sabeu, la Júlia, antiga coordinadora pedagògica de l’Escola durant més de tres anys, va deixar la seva plaça a principis d’aquest octubre. El Miquel és qui ha agafat el relleu d’aquesta plaça i és qui elabora els continguts i fa el suport al professorat.

A més a més, a partir de novembre, s’incorporaran l’Amaia i la Cira, ambdues membres del claustre, durant sis mesos a fer el suport pedagògic i administratiu respectivament gràcies el programa de Garantia Juvenil. Amb la idea d’abordar tots aquells temes importants que sovint acaben sent substituïts pels urgents.

Per altra banda, com cada any, acollim a dues estudiants en pràctiques del grau de Pedagogia de la UB. Enguany doncs tenim l’Aaron i la Maria també a l’Escola.

Què fa cadascú de nosaltres?

Àrea d’administració:

• Lourdes: inscripcions i administració – secretaria@escolaelsol.coop
  • Cira: pràctiques i material – cira@escolaelsol.coop
  • Blanca: finançament i acció comercial – gestio@escolaelsol.coop

Àrea pedagògica:

• Miquel: coordinació pedagògica i suport al professorat – pedagogica@escolaelsol.coop
  • Amaia: continguts i aula virtual – amaia@escolaelsol.coop

Àrea pedagògica i d’administració:

• Rai: direcció i cooperativa – direccio@escolaelsol.coop
  • Gemma: organització de cursos – formacio@escolaelsol.coop
  • Carla: disseny gràfic i comunicació – gestio@escolaelsol.coop

En definitiva, l’equip augmenta i les tasques es redistribueixen. Encarem aquest repte amb il·lusió i confiança per fer avançar el projecte.