Catàleg Feminismes

L’Escola ha desenvolupat un Catàleg d’abordatge i prevenció de violències masclistes, educació en perspectiva de gènere i feminismes. Aquest té com a objectiu sensibilizar a joves en l’àmbit de la prevenció i abordatge de les violències masclistes així com dotar a educadors i educadores d’estratègies i recursos per abordar la temàtica a les seves entitats i amb infants i joves.

A nivell de continguts la proposta és integral i aborda diferents àmbits on aplicar la perspectiva de gènere: l’àmbit educatiu, organitzacional, temes de coeducació, d’educació per la sexualitat, d’abús sexual infantil i de prevenció de violències a les entitats. Creiem necessari aportar diferents enfocaments sobre aquesta temàtica.

INSCRIPCIONS

El mecanisme d’inscripció és on-line a través de la web de l’escola www.escolaelsol.coop

Si el client vol fer les inscripcions a la seva seu caldrà complir amb les obligacions documentals que requereix la normativa vigent, enviant en paper i abans del curs els fulls d’inscripció, DNI, fotografies i acreditacions requerides per a fer la formació

Per a més consultes i demanda de pressupost posa’t en contacte amb nosaltres a través de elsol@escolaelsol.coop o truca al 934817383