Catàleg Economia Social i Solidària

Totes les formacions d’aquest catàleg tenen com a objectiu apropar l’economia social i solidària als i les joves de la ciutat tant en el marc de contextos formals (instituts) com en altres espais educatius no formals (educació en lleure, punts d’informació juvenils…).

Totes les càpsules estan pensades per poder-se realitzar en una sola sessió, tenint en compte els horaris i calendaris de l’educació formal. No obstant les accions formatives es poden adaptar a la disponibilitat de les entitats i centres educatius.

La mateixa càpsula adaptarà continguts (nivell d’aprofundiment) i metodologia en funció del públic i de les necessitats concretes de la demanda. També hi ha la possibilitat de fer aquestes càpsules formatives en forma de capacitació pel professorat per tal que després es puguin reproduir a l’aula.

INSCRIPCIONS

El mecanisme d’inscripció és on-line a través de la web de l’escola www.escolaelsol.coop

Si el client vol fer les inscripcions a la seva seu caldrà complir amb les obligacions documentals que requereix la normativa vigent, enviant en paper i abans del curs els fulls d’inscripció, DNI, fotografies i acreditacions requerides per a fer la formació

Per a més consultes i demanda de pressupost posa’t en contacte amb nosaltres a través de elsol@escolaelsol.coop o truca al 934817383