Curs Èxit Marta Mata Casals de Joves (DIRECTOR/A)

DATES:

Del 21 de desembre al 15 de febrer amb cap de setmana residencial el 7, 8 i 9 de febrer a l’Aula Natura Can Palós. - Desembre: 21, 22, 27, 28, 29 i 30. - Gener: 3, 4, 5, 18, 19, 25 i 26. - Febrer: 7 (només tarda), 8, 9 (només matí) i 15. Apunta’t al curs Marta Mata Èxit! Una experiència formativa a mida pels casals, on posem l’experiència associativa al centre per aprendre i créixer entre joves d’entitats similars. A través de metodologies de l’educació popular, el curs et permetrà reflexionar, aprofundir i adquirir eines per millorar la teva tasca amb una mirada crítica i transformadora.

OBJECTIUS:

El curs té com a principal objectiu preparar l’alumnat per desenvolupar tasques de coordinació i dinamització d’equips en projectes en l’àmbit de l’associacionisme educatiu, desenvolupant competències de planificació, organització, gestió i avaluació. Es treballaran competències per reflexionar i millorar la qualitat democràtica de l’assemblea, per enfortir els equips a través de lideratges cooperatius i per millorar la representació interna i externa.

DURADA I ESTRUCTURA:

El curs té una durada total de 320 hores i s’estructura en dues etapes: 1. Etapa lectiva: 200 hores, desglossades en 128 hores de sessions presencials en el curs; 8 hores de formació associativa (participació en activitats i jornades de Casals de Joves) i 64 hores de formació en línia asincrònica. 2. Etapa pràctica: 120 hores (realització de pràctiques formatives).

CONDICIONS D’INSCRIPCIÓ:

Cal tenir els 18 anys complerts a l’inici del curs i formar part d’una entitat de Casals de Joves de Catalunya. Hi ha dues vies d’accés per poder fer el curs de director/a: - VIA 1: Tenir el títol de Monitor/a d’activitats d’educació en el lleure infantil i juvenil o tenir el grau superior en animació sòcio-cultural. - VIA 2: Complir els següents requisits: • Estar en possessió d’una titulació de grau, diplomatura o llicenciatura (veure condicions). • Acreditar experiència de 2 anys (700 hores) en tasques de monitoratge en l’àmbit del lleure infantil i juvenil. Formació subvencionada per Casals de Joves de Catalunya i l’Escola Lliure El Sol.

Data inici: 21/12/2024
Número de places disponibles: 17 / 21 lliures
Lloc: Casal Joves de la Prospe
Població: BARCELONA