Celebrem el primer aniversari de l’ESSPURNA

Estem molt contentes de celebrar el primer any de l’ESSpurna – Cooperatives d’Alumnes que hem dut a terme durant tot aquest curs intercooperant amb 4 cooperatives educatives com són Més Educació, Doble Via, Combinats i Lleure Quàlia.

A través d’aquest projecte des de l’Escola Lliure el Sol hem entrat a 10 centres educatius i hem impulsat la creació o consolidació de 45 cooperatives d’alumnes fent formacions i acompanyant al professorat i dinamitzant sessions amb l’alumnat. A través de les cooperatives d’alumnes donem a conèixer els valors de l’economia social i solidària, l’organització i funcionament de les cooperatives i la participació democràtica. I ho fem seguint la nostra manera d’enfocar l’aprenentatge: a través de la vivència i la posada en pràctica. Amb l’ESSpurna – Cooperatives d’alumnes apropem el cooperativisme i l’economia social i solidaria a infants i joves i posem així el nostre granet de sorra per fer créixer les economies transformadores.

Engegar un projecte d’aquestes característiques entre 5 cooperatives i arribant a tot el territori era un repte majúscul i celebrem tota la feina feta i el que hem aconseguit. I ja estem treballant per tal de poder-ho reeditar durant el curs vinent!